تبیان، دستیار زندگی
ند  رییس ستاد اقامه نماز كشور در سومین همایش طلاب و مبلغین چهره به چهره از طلاب خواست تا از فرصت تعطیلات برای تبلیغ استفاده كنند. به گزارش خبرنگار تبیان، حجت الاسلام  والمسلمین  قرائتی در سومین همایش طلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت الاسلام قرائتی از طلاب خواست در فرصت تعطیلات سال نو برای تبلیغ مهیا شوند

رییس ستاد اقامه نماز كشور در سومین همایش طلاب و مبلغین چهره به چهره از طلاب خواست تا از فرصت تعطیلات برای تبلیغ استفاده كنند.

به گزارش خبرنگار تبیان، حجت الاسلام  والمسلمین  قرائتی در سومین همایش طلاب و مبلغان تبلیغ چهره به چهره كه عصر سه‌شنبه در مدرسه امیر المؤمنین (ع) قم برگزار شد، از طلاب خواست تا ضمن استفاده از فرصت‌های مطالعاتی در تعطیلات سال نو، از امر تبلیغ غافل نشوند.
وی در ادامه به طلاب توصیه كرد از همه فرصت‌های خود برای پیشرفت علم استفاده كنند.
رییس ستاد اقامه نماز از طلاب و مبلغان خواست دست كم هر هفته یك كتاب مطالعه كنند و ادامه داد: در این صورت ظرف یك سال می‌توانید تمام آثار شهید مطهری را مطالعه كنید. همچنین از هر آن چه مطالعه می‌كنید یادداشت و خلاصه تهیه نمایید.
وی از ضرورت نهضت تلخیص نویسی در حوزه سخن گفت و ادامه داد: باید كتاب‌های مناسب و خوب را تلخیص كرده و آن را برای عموم مردم قابل استفاده سازیم. مثلاً كتاب الغدیر با این حجم زیاد برای محققان قابل استفاده است اما برای عموم مردم باید آن را تا جای ممكن قابل استفاده ساخت.
حجت الاسلام قرائتی در پایان سخنانش از طلاب خواست تا در فرصت تعطیلات نوروزی ارتباطشان را با مردم مستحكم سازند و صله رحم را فراموش نكنند.
 رسا